Facebook FanBox

Recommed Forex Broker

10/07/12

Video - CCTV UMMI HAFILDA KANTOI

Bukan aku yang siarkan. Dan kesahihan nya masih lagi dalam peringkat samar2. Namun aku rasa sikit2 boleh gak nak percaya kot sebab memang selama neh kita dah tahu bahawa ummi memang dibayar di setiap ceramah umno pun. Actually dibayar cakap benda betul logik gak tapi dah larh dibayar, menfitnah pula tue mana orang tak sakit ahti dengan dia.

Lihat kat bawah neh beb ;

Buat Ummi Hafilda diharap kembali kepada landasan perjuangan anda yang sebenar. Jangan kerana kemaruk wang ringgit dalam siri ceramah anda maka anda semakin buas meraih pendapatan. Gomo yakin pihak UMNO ataupun NGO sedia membantu tetapi biarlah berpatutan jika kita benar benar ikhlas dalam perjuangan.

Jadikan apa yang berlaku ini satu pengajaran untuk semua agar disatu masa lain pekara sebegini dapat kita beringat dan jangan kita mengikuti syarat merepek meraban seperti mana yang diminta oleh Ummi Hafilda. -PG-

Bacaan penuh klik sini.

Kali neh dia dikenakan oleh rakan seperjuangan dia sendiri. Korang tengok kat bawah neh sendiri ;



Versi video lagi satu disini.

Video kat atas neh dipercayai rakaman perbualan ummi dengan seseorang. Pasal duit rm2,500. Ummi tak hadir berceramah pada masa yang telah ditetapkan dan dorang nak duit tue dipulangkan semula. Ginilah pendapat aku senang jek. Kalau sungguh persatuan tue bagi ummi duit mesti ada bukti kan? So korang paparkanlah bukti tersebut.

Buktikan kepada kami bahawa ummi memang berceramah pasal duit oke. Tunjukkan seme bayaran2 yang ummi pernah terima setiap kali ummi berceramah di atas pentas umno. Tak baik tuduh2 ummi dengan video perbualan yang disunting apa seme. Sungguh ini tidak adil pada ummi. Siyes.

Dan buat ummi pula kalau ada bukti yang umno ada kaitan dengan duit rakyat [video versi satu lagi] mohon kemuka kan bukti juga. Buktilah seme tue ummi. Jangan kita dok tuduh2. Tak baik. Aku menunggu sesama korang keluarkan bukti oke. Aku siyes. Biarlah kami jadi penilai tengok siapa cakap tipu dan siapa cakap benar oke. Bai.

-amenoworld

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blogger Comment

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

PERINGATAN: Blogger 1Rakyat tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
PENAFIAN: Semua petikan berita dan video di ambil dari web tempatan dan luar negara ada kena mengena dengan kepimpinan negara dan politik tanah air. Petikan ini hanya di buat untuk penilaian pengunjung sahaja untuk melihat kejadian sebenar senario politik Malaysia bukanlah dari luahan sebenar dari blogger 1Rakyat. Anda digalakan mengambil semua maklumat atau berita dalam blog ini untuk dijadikan rujukan dan pandangan dari pihak lain (copy & paste adalah digalakkan).

Posting Popular

Rakan Seperjuangan

Paparan halaman minggu lalu

Archive

BROKER PILIHAN ANDA

Ustaz Azhar Idrus

Watch videos at Vodpod and more of my videos

Blog List 3

Terdapat ralat dalam alat ini

Live Blog Stats

Suara Rakyat | About |Advertising |Blogger © 2011. modified by 1Rakyat